Как работи за изпълнител

Разберете повече за работата на изпълнителя

Представете се

Вие сте Физическо или юридическо лице? Изберете една от двете възможности и продължете с въвеждането на точни данни за контакт с Вас като попълните всички полета при регистрация. Посочете имейл и телефон, на които клиентите ще се свързват с Вас за да уточните конкретните въпросите по Ваша оферта и стартирането на изпълнението на услугите.
Можете да изберете една или повече категории, към които спада вашия бизнес.
Изберете всички възможности, които предлагат вашите дейности за да достигат до Вас всички запитванията на клиентите, отговарящи на тези критерии. 

Представете се във Вашия профил в Настройки на профила за да спечелите доверието на Вашите клиенти като: 

  • посочите Вашия уеб сайт;
  • качите Ваша снимка или лого на Вашата фирма;
  • посочите начините за разплащане с Вас;
  • разкажете на кратко за себе си, Вашия екип и/или Вашата компания в полето "Повече за мен";
  • опишете детайлна информация за Вашата дейност, образование, професионални възможности, опит и успешно изпълнени проекти в секцията "Свободен текст";
  • покажете Вашето портфолиото със снимки, които ще се визуализират в секцията "Галерия" във Вашата страница;
  • Удостоверите, ако е необходимо, правото си да изпълнявате съответната дейност или да покажете вашата компетентност като добавите сканирани сертификати. Те ще се визуализират в секцията Сертификати във Вашата страница.

Вече можете да очаквате Вашите клиенти!

Ако възникнат въпроси или затруднения при регистрация, създаване и попълване на Вашия профил можете да се свържете с нас за помощ и консултация в нашия чат и на тел. 0879494900 или 02/9040490.

Получете запитване

Всички запитвания от потребителите, които отговарят на избраните от Вас дейности и посочените задължителни критерии ще достигнат до Вас. Ще ги получите във Вашия профил в платформата в секцията "Актуални запитвания".

Ще получавате известия от сайта при получено запитване:

  • по имейл;
  • на SMS, ако сте избрали тази опция.


Отговор на запитването

Възможно най-скоро отговорете на получено запитване. Бързината, с която отговаряте на съобщенията и запитванията на потребителите увеличават шансовете да бъдете избрани за изпълнител, особено при спешни поръчки. Не позволявайте на Вашите конкуренти да Ви изпреварят.

Кликнете на бутона "разгледай запитване" за да се запознаете с конкретните изисквания на клиента.

Можете да уточните възникнали допълнителни въпроси към клиента относно запитването като му след като изпратите оферта със съобщение в чата в платформата или се свържете с него по телефона, ако сте закупили план. По същия начин можете да организирате оглед, при необходимост и да уточните заданието.

Напишете Вашата оферта и общата цена в лева, която предлагате, само с цифри. 

След като изпратите офертата, клиентът ще я получи незабавно в своя профил, по имейл и ще бъде известен с SMS.

Разменете контакт

Вашият профил е видим и достъпен за разглеждане от всеки потребител, на който сте изпратили оферта.
Клиентът може да се свърже с Вас за уточняване на детайлите по офертата и изпълнението на проекта:

  • на посочените от Вас контакти във вашия профил - имейл и телефон;
  • в чата в платформата.

Ще бъдете известявани по всяко време при зададен въпрос. Можете да бъдете уведомени чрез SMS за всяко получено съобщение от клиента в платформата, ако не сте онлайн в момента и сте избрали опцията за СМС известяване. Влезте в чата на Вашия профил възможно най-скоро за да отговорите на въпросите на клиента.

Успешно

Ще бъдете уведомени незабавно за приета поръчка в История на Оферти във вашия профил в платформата, по имейл и чрез SMS.
Свържете се с клиента за стартиране на услугата.
Напомнете му да остави оценка за вашата работа след приключване. Неговото мнение е от голямо значение за увеличаване и поддържане на Вашия рейтинг. Удовлетвореността на клиента ще Ви води още много нови клиенти.

Често задавани въпроси

1. Заплаща ли се използването на сайта и какви са условията?

Всеки изпълнител е свободен да се регистрира и създаде своя профил напълно безплатно. Ще получава всички запитвания, които отговарят на посочените от него дейности и възможности за всяка услуга, която предлага. За да отговаря с оферти на запитвания, които представляват интерес за него има различни възможности. Можете да ги разгледате и да изберете най-изгодното за Вас решение във Вашия профил в менюто Услуги и планове. 

2. Мога ли да предлагам повече от една услуга в повече от един град или населено място?

Можете като изпълнител да предлагате неограничен брой услуги във всички населени места.

3. Защо не получавам запитвания?

След регистрация е необходимо да попълните Вашата форма или форми, ако предлагате повече услуги.

Ако получите съобщение, че администратор е променил Вашата форма или някоя от Вашите форми е необходимо да я попълните отново за да я актуализирате.

Проверете какви дейности и критерии, които предлагате сте отбелязали за да се свързват с Вас изпълнителите. Изберете всички възможности, които предлагате, включително и "друго", в случай че потребителите имат по-специални изисквания.

4. Как да попълня моя профил на 100%?

Попълнете информация във всяко от полетата във Вашия профил . Стойността се измерва в проценти, като минималната е 0%, а максималната е 100%. Визуализира се чрез лента и информация за достигнатите проценти в секцията Настройки в Профила Ви. Стойността на всяко поле има различна тежест и се отбелязва както следва:
10% - Профилна снимка;
4%  - Уеб-сайт или facebook страница;
20% - Вашите предимства;
20% - За фирмата/За мен;
1%  - Приема следните плащания;
10% - Галерия;
35% - Получена Декларация за верификация на електронна поща на доставчика: doc@vsichkiuslugi.bg

5. Къде се намира формата, която съм попълнил и как мога да я променя?

Вашата форма се намира в Редакция на услуги в секцията "Настройки" във Вашия профил. Изберете я при клик върху вашето име от падащото меню. Можете да актуализирате всяка една и да промените Вашите критерии за получаване на запитвания по всяко време. Кликнете върху "редактирай", направете промените и запомнете с бутона "продължи". Всички последващи запитвания ще получавате по Вашите актуализирани критерии.

6. Зависи ли тарифния план от броя на предлаганите услуги от един Изпълнител или от населените места, в които извършва своята дейност?

Тарифните планове не зависят от броя на предлаганите услуги от един Изпълнител, нито от региона, в който извършва своите услуги. По-детайлна информация за условията, можете да разгледате във Вашия профил в менюто Услуги и планове. В момента всички Услуги и планове в Платформата са напълно безплатни.


7. Ако е необходимо уточняване на допълнителни въпроси и/или извършването на оглед на обекта преди да се изготви оферта, какво трябва да се направи и как да се процедира?

Изпратете съобщение на клиента в чата и предварително индикативно предложение за да влезете в контакт с него, след изпращане на оферта.  Изискайте допълнително информация и/или извършване на оглед за уточняване на заданието. След изпращане на офертата можете да се свържете с клиента и по телефон, в случай, че е избрал опцията телефонът му да бъде видим за изпълнителите. Ако няма видим телефон, можете да уточните всички въпроси в чата.

8. Не намирам услугата, която предлагам?

Ако не откривате услугата, която предлагате можете да изпратете Вашето запитване в полето, което се показва при клик на бутона "ПРЕДЛОЖИ ДРУГА УСЛУГА", в нашата контакта форма, в нашия чат или се обадете на тел.: 0879494900 или 02/9040490. Ние веднага ще се свържем с Вас. Ще добавим услугата в рамките на един месец, след като установим нейното търсене и необходимост и уточним изискванията за запитвания за потребители.


9. При некоректно отношение на клиент как и към кого да се обърна?

Всички Услуги ООД не е страна по договорните отношения между Вас и клиентите по отношение на изпълнението на услугата. Това, което можете да направите в случай на некоректност е да сигнализирате на наш телефонен оператор, който ще вземе под внимание вашето мнение.  При установяване на некоректност от страна на клиента, ние си запазваме правото да деактивираме неговия профил.


Как се използва нашият сайт